Warp 2 – Rychlost, stabilita, výkon
Warp 2 je špičkové PPG křídlo pro zkušené piloty, ideální pro soutěže a cross-country létání. Nabízí vyšší rychlosti, nižší spotřebu paliva a výjimečnou stabilitu díky moderním technologiím, jako je LE3D systém a třířadé zavěšení. Reflexní profil zajišťuje bezpečnost v celém rozsahu rychlostí. Warp 2 posouvá hranice výkonu a přináší skutečný požitek z létání!
Warp 2 je moderní křídlo určené pro pokročilé piloty, kteří hledají perfektní nástroj pro soutěžní a cross-country létání s motorovým paraglidem (PPG). Tento model kombinuje pevnost, obratnost, rychlost a efektivitu, což přináší jedinečný zážitek z létání.
•Jedno z nejrychlejších PPG křídel na světě: Umožňuje pokrývat delší vzdálenosti rychleji a efektivněji.
•Snadnější start: Křídlo se rychleji a jednodušeji nafukuje, snadno se zvedá nad hlavu pilota i při maximální vzletové hmotnosti.
•Vyšší cestovní rychlost: Vylepšený profil a aerodynamika zajišťují ještě vyšší rychlost a nižší spotřebu paliva než u předchozí verze.
•Lepší přistávací vlastnosti: Fáze flairu při přistání je nyní ještě výraznější a přesnější.
•LE3D systém: Použití nové generace křídelních technologií pro lepší aerodynamiku.
•Třířadé zavěšení: Snížení odporu díky o 17 % menšímu množství šňůr.
•Pokročilé vnitřní výztuhy: Diagonální podpěry 3Y a 3Y double zvyšují stabilitu konstrukce.
•Integrovaný systém PA (Power Attack): Optimalizuje letové vlastnosti při vysokých rychlostech.
•Přesné a citlivé řízení: Obzvlášť příjemné ve vyšším rozsahu vzletové hmotnosti.
•TST systém: Usnadňuje řízení při delších letech bez ovlivnění reflexních vlastností profilu.
•Zvýšená bezpečnost: Reflexní profil poskytuje stabilitu a bezpečnost při všech rychlostech.
Výroba probíhá výhradně v polské továrně, kde je proces přísně kontrolován od prvního řezu až po finální dokončení. Preciznost je zajištěna i díky použití laserové řezací technologie (LT), která umožňuje přesné zpracování každého komponentu. Díky této technologii je každé křídlo doslova ušito na míru náročným pilotům, kteří hledají špičkový produkt bez kompromisů.
WARP – sizes | 15 | 16 | 17 | 18 | 20 | 22 | 24 |
Approval – ULM Identification | yes | yes | yes | yes | yes | yes | yes |
Number of cells | 62 | ||||||
Wing area flat [m2] | 15.00 | 16.00 | 17.00 | 18,00 | 20,00 | 22,00 | 24,00 |
Wing area projected [m2] | 12.76 | 13.61 | 14.46 | 15.31 | 17.01 | 18.71 | 20.41 |
Wingspan flat [m] | 9.43 | 9.74 | 10.04 | 10.33 | 10.89 | 11.42 | 11.93 |
Wingspan projected [m] | 7.58 | 7.83 | 8.07 | 8.30 | 8.75 | 9.18 | 9.59 |
Aspect ratio flat | 6.00 | ||||||
Aspect ratio projected | 4.50 | ||||||
Speed* [km/h] | min = 31 ; trim = 48-65 ; max = 80 (+/- 3 km/h)* | ||||||
Lines + risers length[m] | 5.50 | 5.68 | 5.86 | 6.03 | 6.35 | 6.66 | 6.96 |
Total lines length [m] | 204.3 | 211.22 | 212.87 | 219.38 | 231.88 | 243.77 | 255.14 |
Total ake-off weight** [kg] | 75-100** | 80-105** | 85-110** | 90-115** | 100-125** | 110-135** | 120-145** |
Max take-off weight – for experienced*** [kg] | 120*** | 125*** | 130*** | 135*** | 145*** | 155*** | 165*** |
Canopy weight [kg] | 3.95 | 4.18 | 4.34 | 4.50 | 4.80 | 5.10 | 5.44 |
Distance betwen risers [cm] | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 |
Lines | A-8000U: 050; 070; 090; 130; 190 / Technora: 190; 280 / Dyneema: 350 | ||||||
Cloth | Porcher Sport 38 g/m2, Dominico tex 34 g/m2, Porcher Sport Hard 40 g/m2, SR Scrim, SR Laminate 180 g/m2 |
* Speeds are given as estimated for the middle wing size and the middle of its weight range. These speeds can vary within +/- 3 km / h depending on the size, take-off weight and additional factors such as air pressure and temperature.
** The basic rule is to choose the size of the wing so that the take-off weight is in the middle of the weight range. Less weight on the wing (lower range take-off weight) can be considered for foot take-off, when flying in calmer conditions, or when we want to improve economy. More experienced pilots who want to fly dynamically, have higher speed and fly in more demanding wind conditions can consider greater wing loading (take-off weight in the upper range). This is a common option among trike users.
*** Note – the canopy significantly changes its behavior with increasing wing loading. The greater the loads, the greater skill and concentration of the pilot are required.
Milan Klement- jednatel
PARA-MOTOR
Husova 292
Přibyslav 582 22
V areálu E-KOLA VYSOČINA s.r.o.
Domovské letiště: Přibyslav