Dudek Warp 3 je vysokovýkonné křídlo pro paramotor určené pro soutěže i přeloty. Nabízí rozšířený rychlostní rozsah, větší stabilitu, snížený tlak na brzdy a pohodlné vznášení i v turbulentních podmínkách. Vyrobené v Evropě s použitím lehkých materiálů, moderních technologií a automatickou korekcí točivého momentu (TEA).
Výkonnost a efektivita: Warp 3 přináší širší rychlostní rozsah (trim rychlost je cca o 6 km/h nižší), vyšší účinnost a úsporu paliva při přeletech.
Pohodlné ovládání: Nižší tlak na brzdy, lepší stabilita v rollu a autostabilizace zajišťuje komfort i v turbulentním vzduchu.
Snadný start: Díky vylepšené konstrukci je startování jednodušší a plynulejší.
Pokročilé konstrukční technologie:
• Shark-nose profil zajišťuje lepší aerodynamiku a stabilní tlak uvnitř křídla. 
• FET (Flexi Edge Technology) – syntetické výztuhy v náběžné hraně zlepšují start i stabilitu při vysokých rychlostech. 
• LE3D systém pro přesnější aerodynamický profil a snížení záhybů látky.
• LE2R (Double Reinforcements) – dodatečné výztuže mezi žebry pro lepší tvar a stabilitu.
Moderní lankový systém: Spojení 3 řad lan, volba mezi různými polohami pro kladky i magnety, kompenzace točivého momentu motoru pomocí systému TEA.
Trimovací a rychlostní systém: Nové trymery s rolovacími klipny pro plynulé nastavení úhlu náběhu; speed systém a Power Attack (PA) pro agresivnější let.
Výroba v Evropě: Celé křídlo je vyráběno v polské továrně Dudek, s precizním řezáním pomocí laserové technologie (LT).
Různé velikosti: Dostupné verze od 16 až po 22 m², různé hmotnostní rozpětí pro optimální zátěž.
Kompaktní design rizérů: Používá úzké 15mm risery a ergonomické klipy pro trymery, čímž snižuje opotřebení a zvyšuje komfort.
Obsah balení: Křídlo je dodáváno včetně DewBagu (vak na křídlo).
Pro zkušené piloty, kteří už létali s křídly jako Hadron 3.
Pro ty, kdo létají přelety (cross-country) a kladou důraz na úsporu paliva.
Pro piloty soutěžící v klasických paramotorových závodech.
Pro piloty, kteří ocení stabilní a plynulý let i při vyšší rychlosti.
| Parametry / Technické údaje | 16 | 17 | 18 | 20 | 22 |
|---|---|---|---|---|---|
| Schválení – ULM (DGAC) | — | ||||
| Počet buněk | 62 | ||||
| Plocha (plochá) [m²] | 16 | 17 | 18 | 20 | 22 |
| Plocha (projekční) [m²] | 13,62 | 14,47 | 15,32 | 17,02 | 18,72 |
| Rozpětí (ploché) [m] | 9,66 | 9,95 | 10,24 | 10,80 | 11,32 |
| Rozpětí (projekční) [m] | 7,71 | 7,95 | 8,18 | 8,62 | 9,04 |
| Poměr stran (plochý) | 5,90 | ||||
| Poměr stran (projekční) | 4,36 | ||||
| Vzdálenost pilota od křídla [m] | 5,63 | 5,81 | 5,98 | 6,30 | 6,60 |
| Celková délka lan [m] | 212,4 | 219,3 | 225,9 | 238,84 | 251,09 |
| Celková vzletová hmotnost* [kg] | 80–130 | 85–135 | 90–140 | 100–150 | 110–160 |
| Vzdálenost mezi rizery [cm] | 45 | ||||
| Hmotnost [kg] | 3,66 | 3,78 | 3,83 | 3,95 | 4,05 |
| Lany | 2 80001: 050; 070; 090; 130; 190; 230; 280 / Technora: 140 & 190 & 280 | ||||
| Materiál | Dominico tex 41 g/m²; Dominico tex 33 g/m²; Dominico tex 27 g/m²; Dominico tex Hard 41 g/m²; SR Scrim; SR Laminate 180 g/m² | ||||
* Doporučení k volbě velikosti: Základní pravidlo je zvolit velikost křídla tak, aby vzletová hmotnost ležela uprostřed udaného rozsahu. Nižší zatížení křídla (dolní rozsah) lze zvážit při startu z nohou, při klidnějších podmínkách nebo pokud chcete lepší hospodárnost. Zkušenější piloti, kteří létají dynamicky, vyšší rychlostí a v náročnějším větru, mohou volit vyšší zatížení (vzletová hmotnost v horní části rozsahu) — častá volba u uživatelů se trike.
Poznámka: Chování křídla se s rostoucím zatížením výrazně mění. Čím vyšší zatížení, tím větší dovednost a koncentraci od pilota křídlo vyžaduje.
Milan Klement- jednatel
PARA-MOTOR
Husova 292
Přibyslav 582 22
V areálu E-KOLA VYSOČINA s.r.o.
Domovské letiště: Přibyslav